مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 00:102024-01-01اجتماعي

رانندگان با رعایت جوانب احتیاط در گردنه برفگیر سربیژن جیرفت تردد کنند


رییس اداره راهداری ساردوییه جیرفت با اشاره به بارش برف در گردنه سربیژن جیرفت گفت: رانندگان با رعایت جوانب احتیاط در این مسیر تردد کنند و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

- ایسنا/کرمان رییس اداره راهداری ساردوییه جیرفت با اشاره به بارش برف در گردنه سربیژن جیرفت گفت: رانندگان با رعایت جوانب احتیاط در این مسیر تردد کنند و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

قاسم مقبلی شامگاه 11 دی ماه در حاشیه بازدید از عملیات نمک پاشی گردنه برفگیر سربیژن جیرفت در پی بارش برف اظهار کرد: اگرچه عملیات نمک پاشی در این گردنه بلافاصله پس از بارش برف توسط عوامل و ماشین آلات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ساردوییه در جهت تردد ایمن و مناسب تر کاربران جاده ای انجام شده اما با توجه به پیش بینی صورت گرفته و افزایش ترددها به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، توصیه می شود رانندگان جوانب احتیاط را رعایت کنند.

وی از آماده باش همه راهداران و ماشین آلات و همچنین از مستقر شدن راهداران در نقاط بحرانی محور ساردوییه_جیرفت خبر داد و افزود: باتوجه به ادامه بارندگی ها تا اواخر امشب در محورهای حوزه استحفاظی، همه عوامل راهداری در حالت آماده باش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان با رعایت جوانب احتیاط در گردنه برفگیر سربیژن جیرفت تردد کنند

رانندگان با رعایت جوانب احتیاط در گردنه برفگیر سربیژن جیرفت تردد کنند